הנשים המלגשיות

"מסורת היופי של הנשים המלגשיות מתחילה בהגנה על העור מפני נזקי שמש עם מסכה משורשי צמחים". מאיפה אני יודע את העובדה הלא חשובה הזאת? זה כתוב על השמפו שלי. ולמה זה אמור לעניין אתכן? זה לא אבל לי יש בעיה. אני קורא. כלומר קורא הכל, כל דבר. אני קורא תויות של בקבוקי יין, מכתבים מהבנק, אפילו את הוראות ההכנה של הפסטה, כל פעם מחדש. אני קורא בעיון, בתשומת לב. מחווה את דעתי עם עצמי על הניסוח, על השימוש בסימני פיסוק. את חוברת ההדרכה של המיקרוגל שלנו, למשל, כתב סטודנט שנה א בחוג לעברית מקראית באוניברסיטת סיאול או שהחבר'ה ב-LG כל כך עצלנים שפשוט תרגמו בגוגל טרנסלייט את הטקסט הקוריאני המקורי לאנגלית ומאנגלית לעברית. כך או אחרת התוצאה עילגת ברמה מביכה ובגלל זה כשאני מפשיר פיתות הן תמיד יוצאות לי מסטיק.

בדרך כלל אני מסתדר עם הסטיה הזאת, קורא צ'יק צ'ק וממשיך בחיים. הרי זה לא באמת משנה אם היין מציג מאפיינים של פטל ותות שדה או של אשכולית אדומה עם רמזים של פריחה ותבלינים. אבל מידי פעם אני נתקע על טקסט הזיה שלא מרפה ומנסה להבין מי כתב את הקשקוש הזה ומה לכל השדים והרוחות הוא אומר על החיים שלי. כזה הוא מקרה השמפו.

אם כן לכאורה משפט קוהרנטי שמתאר את יופיין של הנשים המלגשיות המסתוריות שמגנות על עורן עם מסיכת שורשים. אבל רגע, הטקסט הזה כתוב על השמפו שלי איך קשורה לפה מסיכת שורשים לעור ומי הן הנשים המלגשיות בכלל? ולמה אני משתמש בשמפו של נשים? והאם יש בכלל דבר כזה שמפו לנשים ושמפו לגברים, הרי שיער הוא שיער?! בשלב הזה נגמרו המים החמים אז נאלצתי לצאת ולהתנגב אבל הספקות נשארו.

הנשים המלגשיות
איור: נעמה להב

למחרת המשכתי בחקירת התעלומה ושמתי לב לעובדה מעניינת נוספת במדף הסבונים שלנו. בצד שלה יש כלמיני דברים באותיות לטיניות עם צליל צרפתי, מין קרם מוזר בצבעי פסטל עם גרגרים בתוכו, קצפת בניחוח אוקיינוס ומשהו עם המילה שיאה שלא הצלחתי להבין מה עושים איתו ובצד שלי ובכן בצד שלי 2 בקבוקים שמתחרזים עם המילה 'גיהוק' וסבון מוצק אחד שכל הלמטה שלו רך נורא.

זה לא שעיני צרה ואני מבין לגמרי גם את הצורך בניקיון אבל דחילק זה נראה כמו התבוסה 7-0 של הפועל באר שבע לברצלונה בספטמבר 95 אם אתן מבינות למה אני מתכוון. אני לא מבקש שמפו בנפרד מהקונדישינר אני לא מבקש קונדישינר בכלל, אבל בטוח מישהו המציא דברים שמתאימים לגברים, קצת איזון שיהיה פה. בשלב הזה שוב נגמרו המים החמים, חייבים לעשות עם זה משהו חשבתי ויצאתי.

לא הבנתי מה הקשר להפועל באר שבע, היא אמרה כשהראתי לה את השמפו ושיתפתי אותה במחשבות המקלחת שלי, אבל אתה מוזמן לקנות לעצמך איזה שמפו שבא לך. אתה בן 44 למען השם, אם משהו לא מוצא חן בעיניך תפעל, אל תבוא אלי להתלונן בבקשה. ולגבי הנשים המלגשיות, אין לי מושג מי הן או אם זה באמת נכון מה שכתוב עליהן אבל דבר אחד אני כן ממליצה לך לעשות, תתקלח עם משקפיים כי זה לא שמפו זה תחליב רחצה!

פורסם במגזין נשים

כללי

כתיבת תגובה